Четвер, 22 ЖовтняПерший регіональний
Shadow

«Велике будівництво»: Нарешті автодорогами можливо їздити, не хвилюючись за свою машину,— Юрій Соболевський

До якої області України ви б сьогодні не поїхали — обов’язково десь доведеться пригальмувати через ремонт дороги. Масштаби й підхід вражають: це вже не звичний «ямковий» ремонт. Тепер старий асфальт повністю прибирають, «стелячи» замість нього нове багатошарове покриття. Це забезпечує будівництво доріг справді європейської якості. І хоча таку картину на наших трасах можна спостерігати від початку року, досі не віриться, що таке можливо в Україні.

В Укравтодору амбітні плани на 2020 рік: 6500 кілометрів доріг, з яких 4200 — державного значення. Майже 600 об’єктів у 24 областях. Запланований бюджет — понад 90 млрд грн.

«Програма Президента України Володимира Зеленського «Велике Будівництво» — це вкрай важливий проект для України. За останні роки країна в багатьох містах перетворилася на руїну. Це сталося через недбале ставлення до потреб держави, нехтування підтримкою й розвитком її інфраструктури. І тепер ми бачимо суттєві зміни. Нарешті автодорогами можливо їздити, не хвилюючись за свою машину. Нарешті будуються нові та капітально ремонтуються існуючі школи, дитячі садочки, лікарні, спортивні об’єкти. А за сприяння народного депутата Павла Павліша й голови Херсонської облдержадміністрації Юрія Гусєва відновили будівництво мостопереходу.

Це стало найбільш знаковою для херсонців подією. Завершення цього довгобуду стане справжнім символом змін у ставленні влади до людей»,— зазначив кандидат у депутати від політичної партії «Слуга Народу» на виборах до Херсонської обласної ради Юрій Соболевський.

Успіхи до вподоби не всім

Для безперебійного фінансування будівництва народні депутати від «Слуги Народу» підготували законопроєкт №3991, який передбачає зміни до державного бюджету, необхідні для покращення стану низки доріг і відновлення аварійних мостів. Документ послаблює обмеження на місцеві запозичення. І таким чином дозволяє місцевій владі залучати кошти на будівництво й ремонт доріг. Але такі запозичення все одно не будуть безмежними. Адже витрати, повязані з таким боргом, не повинні перевищувати в наступних бюджетних періодах 30% обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на відповідні потреби.

Та перше ж голосування засвідчило, що далеко не всі політсили, представлені у Верховній Раді, готові виділяти кошти на покращення інфраструктури в Україні. Законопроєкт не підтримав жоден депутат з «Опозиційної платформи — За життя» та «Голосу».

Попри супротив опозиційних політичних сил, законопроєкт набрав необхідні голоси. Загалом — 240 «за» в першому читанні. «Слуга Народу» вкотре підтвердила єдність монобільшості й законопроект №3991 все ж таки ухвалили.

Загалом у 2020 році в державний бюджет заклали 1 млрд грн на побудову центрів екстреної допомоги по всій країні. Планується реконструювати та капітально відремонтувати 210 приймальних відділень.

«Ми йдемо на місцеві вибори, щоб надати українській молоді перспективу, знайти цікаву й гідну роботу там, де ти живеш, у своїй громаді. Щоб реалізувати, за завданням президента Володимира Зеленського, стратегію розвитку регіонів, а також завершити проєкт «Велике будівництво», — сказав Голова партії «Слуга Народу»
Олександр Корнієнко.

Підтримка українців

Згідно з дослідженням Київського міжнародного інституту соціології, «Велике будівництво» підтримують майже 90% українців. Водночас понад 85% опитаних переконані, що навіть через пандемію коронавірусу зупиняти роботи не варто. А майже половина вважають, що насамперед за програмою «Велике будівництво» повинні відновлювати саме дороги. На другому місці — лікарні, на третьому — школи.

Велике будівництво в соціальних мережах

За «Великим будівництвом» можна стежити в реальному часі:

Facebook
Telegram
Instagram
YouTube

Юрій Соболевський, кандидат у депутати Херсонської обласної ради від партії «Слуга Народу»
Будівництво стадіону по вул. Покровська, 47б в с. Чорнобаївка Херсонської області
Будівництво Любимівської амбулаторії в Херсонській області

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *