Майже 200 тис грн. бюджетних коштів Херсонська обласна державна адміністрація витратила на розробку бренду регіону та іміджеву рекламну кампанію під назвою «Впусти вітер в голову». Більш детальну інформацію містить сайт державних закупівель «Prozzoro”.
Тендер відбувся наприкінці минулого 2019 року, в якому перемогло ТОВ «Мічурін» зі статутним капіталом у 80 тис грн. Компанія зареєстрована у Києві. Її керівником є азербайджанець з Баку Гулієв Самір і характеризується, як недобросовісний платник податків. Державному бюджету він завинив майже 120 тис грн., а місцевому – майже 6 тис грн. Така інформація оприлюднена на сайті відкритих даних YouControl.
Губернатор Херсонської області Юрій Гусєв вважає, новий бренд «Впусти вітер в голову» допоможе збільшити кількість відпочивальників у новому туристичному сезоні з 3, 5 млн. чоловік до 6-ти. Хоча ми в цьому дуже сумніваємося, а от бюджетні гроші на вітер вже спустили.
Елеонора Гуськова