Неділя, Квітень 5Перший регіональний

Губернатор Херсонської області пускає бюджетні гроші на вітер

 

Майже 200 тис грн. бюджетних коштів Херсонська обласна державна адміністрація витратила на розробку  бренду регіону та іміджеву рекламну кампанію під назвою «Впусти вітер в голову». Більш детальну інформацію містить сайт державних закупівель «Prozzoro”.

Тендер відбувся наприкінці минулого 2019 року, в якому перемогло ТОВ «Мічурін» зі статутним капіталом у 80 тис грн. Компанія зареєстрована у Києві. Її керівником є азербайджанець з Баку  Гулієв Самір і характеризується, як недобросовісний платник податків. Державному бюджету він завинив майже 120 тис грн., а місцевому – майже 6 тис грн. Така інформація оприлюднена на сайті відкритих даних YouControl.

Губернатор Херсонської області Юрій Гусєв вважає, новий бренд «Впусти вітер в голову»  допоможе збільшити кількість відпочивальників у новому туристичному сезоні з 3, 5 млн. чоловік до 6-ти. Хоча ми в цьому дуже сумніваємося, а от бюджетні гроші на вітер вже спустили.

Елеонора Гуськова

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *