Четвер, 25 ЛютогоПерший регіональний
Shadow

Херсонці можуть оформити житлову субсидію

Понад 3 мільйони домогосподарств в Україні отримують субсидії для оплати комунальних послуг. При цьому, середній розмір нарахувань наприкінці минулого року становив близько 1,6 тисяч гривень. Це майже на 250 гривень більше, ніж у 2019 році. Житлова субсидія є інструментом, який дозволяє зменшити навантаження на сімейні бюджети найбільш незахищених верств населення. Тим паче, що процес оформлення державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг максимально спрощений. 

Як оформити субсидію?
З 1 січня 2021 року заяви про призначення та надання житлової субсидії з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення райдержадміністрацій лише:

  • у разі надсилання їх поштою;
  • через Єдиний державний веб-портал електронних послуг “Портал Дія”;
  • через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
  • через інформаційну систему Мінсоцполітики.

Заяви з необхідними документами також приймають уповноважені посадові особи:

  • виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
  • центру надання адміністративних послуг. 

Призначення житлових субсидій здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах рад.

Які документи необхідні для оформлення субсидії? 

Для призначення житлової субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи – за фактичним місцем проживання):

  • заяву, за формою встановленою Мінсоцполітики;
  • декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формою, встановленою Мінсоцполітики;
  • довідки про доходи – у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
  • копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);
  • договір наймання (оренди) житла (у разі наявності).

Хочете отримувати найважливіші новини? Підписуйтеся на наш канал в ЮтубіTelegram та Instagram.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *