Вівторок, 20 ЖовтняПерший регіональний
Shadow

У Голопристанському сервісному центрі МВС забули збудувати вбиральню

Протягом усіх років незалежності України ми лише чуємо про реформи. Але доволі часто їх впровадження відбувається з великими перешкодами чи «ляпами». Один з таких стався у сервісному центрі МВС у м.Гола Пристань Херсонської області.

У 2018 році тут відкрили сучасне відділення з підготовленим фаховим персоналом, або, як ще модно говорити – клієнтоорієнтованим. Зручний офіс облаштували гарними меблями та сучасним технологічним устаткуванням, є дитяча зона, кондиціонери, камери відеоспостереження.

А от про елементарні зручності, тобто вбиральню, забули. У разі “потреби” клієнтів відправляють на «вулицю», де немає навіть дверей. Про антисептики чи інші миючі засоби годі навіть говорити.

Начальник регіонального сервісного центру В’ячеслав Яковлев на невдоволення клієнтів лише розводить руками і каже, що нічого вдіяти не може. На запитання, що це за сучасний офіс, де зручності на вулиці,і чому туалет не передбачили у приміщенні центру, відповідає:

«Вбиральня у будинку є, але її та територію навколо неї віддали в оренду під кафе, яке зараз не працює через коронавірусний карантин».

Але це не єдиний недолік центру.

Реформа сервісних центрів МВС передбачала не лише створення зручних офісів, а й відповідних умов для людей з інвалідністю. У Голопристанському відділенні цю умову виконали на половину, тобто зовні пандус є, а от на другий поверх будівлі, де саме відбувається обслуговування клієнтів, ведуть лише сходи. От така турбота про людей…

Звісно, можна було б попросити книгу скарг і пропозицій, та викласти своє невдоволення на папері. Але у даному випадку реформа спрацювала позитивно – кожен клієнт може залишити онлайн відгук про якість отриманих послуг. Для цього необхідно заповнити анкету Таємного клієнта за посиланням https://hsc.gov.ua/guest/. Що правда, вона містить багато запитань і забере купу часу. Але все ж таки, є шанс донести свою думку до профільних чиновників вищих рівнів, які полюбляють заявляти, що сервісні центри МВС роблять адміністративні послуги доступнішими та комфортнішими для громадян. Між тим, у реальному житті слова доволі часто не співпадають з реальністю.

Користуватися вуличним туалетом без дверей та з “амбре” на 200 метрів у ХХІ сторіччі й досі норма життя. Єдине, що радує, послуга безкоштовна! 

Елеонора Гуськова

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *