П’ятниця, 26 ЛютогоПерший регіональний
Shadow

У Херсоні стоматологічна клініка сплатила штраф за ненадання інформації пацієнту

9 лютого – Міжнародний день стоматолога. Хтось боїться візиту до цих лікарів з дитинства, хтось ставиться як до частини турботи про власне здоров’я. Але трапляються випадки, коли візит до стоматолога завершується зверненням до Управління захисту споживачів.

Так, херсонець скористався послугами приватної стоматологічної клініки – він потребував протезування. Після усіх необхідних процедур та маніпуляцій чоловік лишився незадоволеним. Бо клініка не надала йому жодної інформації про особливості догляду за протезами, про можливі алергічні реакції, про строк гарантії тощо.

Тоді пацієнт звернувся до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.

З точки зору законодавства, взаємодія між пацієнтом та медичним закладом розглядається як споживач та виконавець послуги.

Медичний працівник зобов’язаний надати пацієнту в доступній формі інформацію про стан його здоров’я, мету проведення запропонованих досліджень і лікувальних заходів, прогноз можливого розвитку захворювання, у тому числі наявність ризику для життя і здоров’я.

Відповідно до п. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів», інформація, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.

Інформація про продукцію може бути розміщена у місцях, де вона реалізується, а також за згодою споживача доводитися до нього за допомогою засобів дистанційного зв’язку.

За результатами проведеної позапланової перевірки медичного закладу, встановлено порушення ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів», а саме: ненадання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації, що забезпечує можливість свідомого і компетентного вибору споживача.

До медичного закладу застосовані штрафні санкції, а саме: адміністративні відповідно до ст. 1561 КУпАП та адміністративно-господарські санкції передбачені ст. 23 Закону України «Про захист прав споживачів» у сумі 3800 грн.

Пресслужба Головного управління Держпродспоживслужби у Херсонській області 

Хочете отримувати найважливіші новини? Підписуйтеся на наш канал в ЮтубіTelegram та Instagram.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *