Субота, 8 СерпняПерший регіональний
Shadow

Як херсонцям розраховуватися за спожиту електроенергію у період карантину

Відповідно до нововведень, під час карантину не застосовуватимуться штрафні санкції за несвоєчасну плату за житлово-комунальні послуги, але це не є приводом не платити за спожиту електроенергію.

Навіть у період карантину енергетики продовжують працювати в штатному режимі, ліквідовують аварійні ситуації та повною мірою виконують ремонтні роботи, щоб у домівках зажди було світло.

Аби зберегти безперебійну енергопостачання, адміністрація ТОВ «ХОЕК» і АТ «Херсонобленерго» звертається до херсонців з проханням вчасно та в повному обсязі розрахуватися за спожиту електричну енергію. Адже відсутність вчасних розрахунків за спожиті кіловати приведе, зокрема, до перебоїв у енергопостачанні та енергетичного колапсу в цілому.

У період карантину, розраховуватися за послуги рекомендують дистанційно. У разі необхідності, варто допомогти тим, у кого виникнуть з цим проблеми – літнім батькам, сусідам-пенсіонерам чи людям, які не вміють користуватися сучасними дистанційними сервісами.

Нагадуємо, сервіс ОНЛАЙН-ОПЛАТИ знаходиться на головній сторінці сайту ТОВ «ХОЕК»https://www.khoek.ks.ua/.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *