Неділя, 12 ЛипняПерший регіональний

Як повернути гроші за квиток на концерт або виставу, які скасовані через карантин

Карантин вніс певні зміни і до культурного життя. Багато заходів і концертів перенесли на літо-осінь, або взагалі скасували.

Як повідомили в Управлінні захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, до їх установи надходять дзвінки від жителів міста, яким організатори відмовляються повертати гроші за квитки на скасовані заходи.

Фахівці Управління захисту споживачів пояснили, що робити у такій ситуації:

“Згідно ст. 10 Закону Украни «Про захист прав споживачів» та інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культуро-освітніх закладах у разі скасування, переносу концерту, споживачі мають право повернути попередньо придбані квитки. 

Повернення коштів відвідувачам проводиться організаторами заходу з пред’явленням документа, що посвідчує особу”. 

Покрокова інструкція ЯК ПОВЕРНУТИ ГРОШІ ЗА КВИТОК:

  1. Потрібно написати письмову заяву в 2-ох примірниках організатору і вимагайте, щоб вони її прийняли і зазначили дату. До заяви потрібно прикріпити квиток, чек, паспортні дані (часом просять копії, але це не обов’язково).  Якщо не хочуть приймати письмову заяву – направте на поштову або електронну адресу організатора. 
  2. До повернення підлягає вся сума за квиток, за сервісний збір оператора або за доставку тощо не буде компенсації.
  3. Якщо придбаний квиток був «акційний» і в організатора або оператора відмітка, мовляв такі квитки не повертаються – це порушення. Гроші за такі квитки зобов’язанні повернути у звичайному порядку.
  4. Якщо відповіді на вашу заяву немає або кажуть, що її загубили, просимо звертатися до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, за адресою: м. Херсон, вул. Старообрядницька (Комсомольська), 34, тел. (0552) 26-36-06, 0913319890 (Viber).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *