Неділя, 20 ВересняПерший регіональний
Shadow

Яку політичну рекламу в Facebook бачили жителі Херсонщини у серпні

 

Упродовж серпня 2020 року сторінки політичних діячів та партій активно поширювали рекламу у Facebook, спрямовану на херсонську аудиторію. Громадянська мережа ОПОРА у Бібліотеці реклами Facebook відшукала рекламу зі сторінок політичних сил Херсонщини та місцевих осередків політичних партій. Найчастіше рекламувалися партії «Нам тут жити», «Слуга народу» та «За майбутнє».

Сторінки місцевих політиків та організацій політичних партій

Публічна сторінка Ігоря Колихаєва, народного депутата України ІХ скликання, рекламувалася за серпень 36 разів. За останні 7 днів витрати сторінки на рекламу становлять 321 американський долар. Рекламу оплатив Геннадій Лагута, який є головою партії «Нам тут жити». Майже всю рекламу таргетували на Херсонську область, лише один допис поширювали також на Одеську та Запорізьку області.

У багатьох публікаціях порівнюється діяльність Ігоря Колихаєва та міської ради Херсона. «На дороги та тротуари Херсона щороку виділяються мільйони, але Херсонці хочуть так, як зробив Ігор Колихаєв. Змінимо Херсон разом!» – наголошують у дописі.

Активно поширювала політичну рекламу сторінка політичної партії Ігоря Колихаєва «Нам тут жити!». У серпні опублікували 12 дописів, на рекламу яких витратили 296 доларів США. Найбільше акцентують увагу на діяльності однойменного благодійного фонду. У дописах ідеться про ремонт приміщень школи, училища, про побудову парку.

Тричі рекламувалися у серпні публікації зі сторінки «Команда Сальдо». Володимир Сальдо – колишній міський голова Херсона, який, імовірно, балотуватиметься на цю ж посаду на місцевих виборах. Реклама оплачувалася цією ж сторінкою. Загалом, протягом серпня «Команда Сальдо» витратила 156 американських доларів. Головні тези дописів: «Повернемо Херсону порядок!».

Зі сторінки херсонського осередку партії «Народний контроль» рекламували 13 дописів. Останні присвячені привітанню з Днем незалежності. Також кілька публікацій про зустріч громадського руху «Народний контроль» із Президентом України. Реклама коштувала менше 100 доларів США, оплатив її голова херсонського міського осередку «Народний контроль» Валерій Гурківський.

У серпні на сторінці Херсонської обласної партійної організації «ВО «Батьківщина» з’явилося 3 рекламні пости, пов’язані із закриттям шкіл у Херсоні. Реклама оплачена зі сторінки Валентини Косюк – голови Херсонської обласної молодіжної громадської організації «Батьківщина молода». Розміщені матеріали обійшлися у 150 американських доларів.

Загальноукраїнські сторінки партій

Серед загальноукраїнських Facebook-сторінок політичних партій, найактивніше рекламувалися дописи «Слуги народу». Херсонці мали змогу бачити рекламу 50 публікацій, вартість якої становить 500 американських доларів. У восьми публікаціях ідеться саме про Херсонщину: Стратегію регіонального розвитку, промисловий та туристичний потенціал області. Також згадують про кандидата на посаду Херсонського міського голови від «Слуги народу» – Юрія Кирилова.

Політична партія «За майбутнє» таргетувала 250 дописів на жителів Херсонської області. Загальна вартість реклами за серпень – 455 долари США. Найчастіше це публікації з написами: «Ми ЗА Майбутнє України (села, комфортного міста)! Ти теж? Став Like!».

Рекламні дописи зафіксовані на сторінці «Перемога Пальчевського». Всього нараховується 13 публікацій, вартість реклами яких – 194 долари.

Рекламувалися також партії «Голос» (29 дописів – 160 доларів), «Наш край» (31 допис – 145 доларів) та «Європейська солідарність» (3 дописи –  менше 100 доларів).

Нагадаємо, що за допомогою сайту ОПОРИ Facebook Analyzer  – https://fb.oporaua.org/ – можна аналізувати, який контент і на яких умовах просувають у соцмережах українські політики та партії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *